Dažnas elektroninę prekybos vietą turintis asmuo susiduria su problema, kad klientas užsuka į parduotuvę, apžiūri prekes, kartais net jas “susideda į krepšelį”, tačiau galiausiai neperka ir dažnai net nebegrįžta. Remarketingas yra paslauga, kurios tikslas tokiems asmenims priminti apie Jūsų elektroninę parduotuvę ir tuo pačiu prekes, kurios jį domina. Tai paslauga, kuri naudinga ne tik verslininkams, tačiau ir pirkėjams, kurie dažnai skubėdami paprasčiausiai pamiršta prekes, kurias pasirenka ir kurios jam yra aktualios.
Kuo naudingas remarketingas?
Remarketingas – ypač dažnai lietuvių pasirenkama efeftyvi reklamos priemonė. Iš kur tai žinoti? Užėjus į daugelį tinklapių Jūs būnate informuotas, kad puslapis naudoja Cookies (sausainukus”, kurie ir fiksuoja kiekvieno žmogaus žingsnius internete.
-
Remarketingas padeda vėl sugrąžinti asmenis, kurie jau kartą lankėsi Jūsų internetiniame puslapyje. Tai reiškia, kad jog padidėja tikimybė, kad jie pirks Jūsų paslaugas arba prekes.
-
Žinoma, proceso metu taip pat “auga” ir Jūsų prekinio ženklo žinomumas ir tuo pačiu reputacija.
-
Kadangi atmintyje išsaugomi tiksliniai klientai – suteikiama galimybė jiems transliuoti aktualią informaciją: skelbti apie akcijas ir panašiai.
-
Suteikiama galimybė reklamą parodyti per skirtingas platformas, taiga ji yra labai funkcionali.
Yra ir daugiau pliusų, kurie nulemia remarketingo pasirinkimą. Aišku yra viena, kad tai patogi galimybė susiburti lojalių klientų ratą. Statistiškai įrodyta, kad vertingiau išsaugoti jau esamus klientus, kurie yra susidomėję Jumis, nei bandyti pritraukti naujus. Žinoma, geriausia suderinti šias abi galimybes, tačiau kai biudžetas ribotas – remarketingas geriausiai atitinka kainos ir kokybės santykį.
Kodėl klientai pas Jus neperka?
Silpnas prekės ženklas dažnai nulemia žmonių pasirinkimą nepirkti vienoje ar kitoje vietoje. Silpnas prekės ženklas jokiu būdu nereiškia, kad Jūsų siūloma produkcija yra prastos kokybės. Paprasčiausiai prie reputacijos gerinimo labai daug prisideda reklama.
-
Gali būti, kad asmuo paprasčiausiai naršė internete ir netyčia pamatęs Jūsų puslapį – paprasčiausiai užsuko apsidaryti. Tačiau jis nesiruošia pirkti (bent jau ne šiandien). Tokiu atveju labai gerai, kai praėjus tam tikram laiko tarpui remarketingas primena apie anksčiau ieškotą informaciją. Kai ji taps reikalinga – įsigyti bus paprasta ir patogu.
-
Būna, kad žmonės paprasčiausiai po ranka neturi banko duomenų. Jie susikrauna krepšelį, kurį planuoja apmokėti rytoj, ir pamiršta… Remarketingas padeda priminti. Tai labai naudinga klientams.
-
Vartotojai palyginę pasiūlymus gali nuspręsti, kad konkurentai jiems patinka labiau. Tačiau ir šiuo atveju pakartotinė reklama yra funkcionali, kadangi jos skelbime galima matyti pasiūlymus apie akcijas bei nuolaidas.
-
Kodėl žmogus neperka? Priežasčių gali būti labai daug. Visgi, kiekvieno verslininko darbas pabandyti apie save priminti. Galbūt anksčiau arba vėliau tapsite klientui aktualus ir jis taps Jūsų lojaliu klientu garsinančiu įmonės vardą.
Ar puslapis bus funkcionalus be reklamos?
Apie reklamos pliusus kalbėti net neverta, kadangi jie patys labai sėkmingai kalba už save. Kadangi galima pasirinkti iš labai daug ir skirtingų reklamos galimybių – sunku pasakyti, kuri yra geriausia ir kuria labiausiai verta pasinaudoti. Visgi, kiekviena el. Parduotuvė jau pati nusako, kokia prekybos vieta yra geriausia ir kokia laviausiai tinka.
Jeigu turite įprastą reklamą – puiku. Tačiau greta to paties būtina pasinaudoti ir remarketingo paslaugomis. Tai galimybė susigrąžinti tuos klientus, kuriems kažko nepatiko Jūsų pasiūlymai. Gali būti, kad pažvelgę į juos antrą kartą jie kur kas labiau susivilios galimybe. Išnaudokite ją.