Kiekvieną dieną internete atsidaro vis naujos svetainės, siūlančios klientams naujas paslaugas, patirtis ar prekes. Todėl internetinės parduotuvės kūrimas pastaruoju metu yra labai populiarus ir jų poreikis išaugęs. Kodėl Jums reikia internetinės parduotuvės ir ką reikėtų žinoti prieš ieškant jos kūrėjo? Dalijamės keliais pastebėjimais.
Kokia yra parduotuvės nauda?
Pasaulinė koronaviruso pandemija pakeitė viso pasaulio pirkėjų įpročius. Daugybė jų persiorientavo ir ėmė pirkti internete. Šie įpročiai išliko, todėl visame pasaulyje verslas, net ir tas, kuris anksčiau prekiavo tik fizinėse parduotuvėse, persikelia į internetą.
Internetinės parduotuvės nauda yra ta, kad klientams lengva rasti Jūsų prekes. Tai kartu yra papildoma Jūsų prekių reklama internete. Šiandien yra daug lengviau išlaikyti parduotuvę internete nei turėti fizinį prekybos tašką. Pirmiausia todėl, kad tai kainuoja mažesnius kaštus. Be to, Jūs galite pritraukti daug didesnę pirkėjų auditoriją. Vienu metu pas Jus gali lankytis daug daugiau klientų. Tinkamai pasirūpinę patogiai naudojama parduotuve ir savo produkcijos reklama, padidinsite pardavimus ir sumažinsite parduotuvės išlaikymo kaštus. O tam gali padėti internetinės parduotuvės kūrimas.
Ar svetainę gali pakeisti socialiniai tinklai?
Kai kurie verslai šiandien pardavimus internete įgyvendina ir neturėdami internetinės parduotuvės. Pavyzdžiui, šiuo metu labai populiaru savo prekes ir paslaugas siūlyti socialiniuose tinkluose. Tačiau „Facebook“ ar kito tinklo paskyra niekuomet neatstos tikros internetinės parduotuvės. Pirmiausia todėl, kad čia klientams sunku pamatyti visą Jūsų turimą produkciją. O šiandien pirkėjai nėra linkę gaišti laiko nepatogiose parduotuvėse.