Pastaruoju metu elektroninė prekyba išgyvena tikrą aukso amžių, o jos privalumus atranda ir pardavėjai, ir pirkėjai. Apžvelkime, kuo šis prekybos būdas naudingas verslui ir jo klientams.
Elektroninė prekyba – optimalus sprendimas verslui
Visų pirma, prekyba internetu daugeliui verslų yra patraukli dėl mažesnių kaštų. Nereikia nuomoti brangių reprezentacinių patalpų, išlaikyti daugybės darbuotojų. Kartais būtent šios išlaidos sudaro itin didelę sąnaudų dalį. Dėl šių priežasčių prekybai internetu pradėti apskritai reikia mažiau investicijų, todėl būtent nuo šios veiklos dažnai pradeda jauni verslininkai.
Kitas privalumas – galimybė prekiauti įvairiose rinkose, nepriklausomai nuo geografinės vietos. Elektroninė prekyba atveria kelius net į pasaulinę rinką, o tam reikalingos investicijos yra palyginti nedidelės. Taigi, prekiaujant internetu viso pasaulio pirkėjai yra potencialūs pirkėjai konkrečiam verslui, o tai atveria išties dideles galimybes verslo plėtrai.
Asortimentas dažnai yra ribojamas dėl fizinės parduotuvės savybių: prekes reikia gražiai eksponuoti, tad kai kurios jų paprasčiausiai netelpa. Elektroninė prekyba tokių ribojimų nesudaro – čia į elektroninę parduotuvę galima pridėti tiek prekių, kiek tik reikia.
Elektroninių parduotuvių kovoje laimi pirkėjas