Ar kada pagalvojote, iš kur SEO specialistai tiek daug visko žino apie internetines svetaines? Dažniausiai jie pasitelkia įrankius, kurie padeda jiems ne tik lengviau optimizuoti internetinę svetainę, bet ir padėti klientui suprasti, kas vyksta ir kokių rezultatų galima tikėtis. SEO paslaugos kur kas paprastesnės, kai galima pasitelkti reikiamus įrankius.
Ahrefs
Turbūt nemeluosime sakydami, jog Ahrefs yra daugelio Lietuvos specialistų mėgstamiausias įrankis. Ahrefs daugelis myli ne tik dėl to, jog šis įrankis pateikia daug medžiagos apie klientų internetinę svetainę, bet ir dėl to, nes galima klientą iš karto lyginti su visais jo konkurentais. Visgi kai kurie turi ne tik pagyrų, bet ir kritikos šiam įrankiui. Kadangi tai išorinis įrankis, jis nerodo tikslių duomenų. Tai reiškia, jog lankomumas gali šiek tiek skirti nuo tikrovės. Visgi nepaisant to, tai puikus įrankis, leidžiantis ne tik analizuoti klientą, bet ir konkurentus.
SEMRush
Kitas ypač populiarus įrankis yra SEMRush. Nors šis įrankis kiek mažiau populiarus Lietuvoje, nei Ahrefs, galima teigti, jog su juo yra susipažinę dauguma specialistų. Šis įrankis padeda tyrinėti ne tik raktažodžius, išorinius šaltinius, bet ir atlikti reklaminius tyrimus.
MOZ
MOZ yra gana populiarus įrankis. Jis padeda tyrinėti raktažodžius, nuorodas, atlikti auditus ir daugelį kitų darbų.
SEO SpyGlass
Dar vienas įrankis, kuris turi ypač daug funkcijų. SEO SpyGlass padeda tyrinėti išorines nuorodas, anchor tekstus ir kt. Nepaisant to, jog įrankis turi daug funkcijų, jis nėra toks populiarus Lietuvoje, kaip Ahrefs ar SEMRush.
Google Analytics
Nepaisant to, jog Google Analytics nėra mokamas įrankis, tai nereiškia, kad jis teikia mažiau naudos. Google Analytics daug naudingos informacijos. Galite sužinoti ne tik tai, kokį lankomumą gaunate iš organinės paieškos, bet ir sužinoti, koks atmetimo rodiklis bei kitus duomenis. Jeigu norite, galite net sekti apyvartą iš organikos. Tai padeda specialistams bei klientams sekti rezultatus.
Google Search Console
Google Search Console yra dar vienas nemokamas įrankis, kuris parodo labai daug naudingos informacijos ne tik apie lankomumą, bet ir apie techninius nesklandumus. Be to, turint Google Search Console galima sekti, kiek įgyjama naujų išorinių šaltinių bei pateikti tai ataskaitose.
Keyword Tool
Tai nepamainomas įrankis, kuris leidžia ne tik sužinoti, kokios užklausos šiuo metu yra ieškomiausios, bet ir gauti tikslų skaičių, kiek žmonių ieško nurodytų frazių. Nors šis įrankis neturi daug funkcijų, galima pripažinti, jog jį naudoja nemaža dalis Lietuvos SEO specialistų.
Keyword Sheeter
Dar vienas įrankis, kuris leidžia rasti potencialius raktinius žodžius. Nuo Keyword Tool jis skiriasi tuo, jog yra nemokamas ir nerodo, kiek konkrečiai paieškų generuoja nurodyti raktiniai žodžiai. Visgi, jeigu stinga idėjų raktiniams žodžiams, šis įrankis gali būti ypač naudingas.